6 Şubat 2014 Perşembe

MISSHA PERFECT COVER B.B CREAM DENEYİMİM..


Bu bb krem için o kadar umutluydum ki anlatamam.
Bir sürü blogta çok memnun kalındığı ,birçok güzel yanı olduğu yazılmış.
Ben de merak edip missha'nın kendi sitesinden sipariş verdim.
Türkiye'de olmayan bir ürün çünkü kendisi.
Neyse benim izlenimlerime gelirse tabi ki kötü bi ürün değil ama istediğim kadar da iyi değil maalesef ki.
Kapatıcılık bakımından hiç memnun kalmadım.
Ürün tanıtımında fazlasıyla övülmüş bir bb krem böyle olmamalıydı bence.
20 ML'i 30 TL, fiyatı diğer bb kremlere göre yüksek.
Bunu aldım diye rimmel wake me up fondöteni almaktan vazgeçmiştim.:/
Bb kremi hemen bitirip alacağım ama.
Bu linke tıklayarak ürünü inceleyebilir ya da sipariş edebilirsiniz.
Şunu da söyleyeyim;eğer yüzünüzde hiç bi kusur yoksa sivilce izi vs memnun kalacağınıza eminim.
Yüzünüzde yokmuş gibi duran bi ürün çünkü.
Alıp almamak size kalmış,kararı kendiniz verin.(:

0 yorum:

Yorum Gönder