5 Haziran 2014 Perşembe

PASTEL 142 NUMARA LİLA OJE

Merhabaa
 Bugün size bool fotoğraflı bir post yazmayı istedim,çünkü bu ojenin rengine aşık olduum!


































Gerçekten tam baharlık-yazlık bir renk ve sürmesi çok kolay.Fırçası kalın ojeleri seviyorum tırnaklarım uzun olduğu için.

5 dkda sürdüm diyebilirim fırçası sayesinde.Şunu eklemem gerek tek kattaki performansı gerçekten kötü.
Tek katı atınca bi hayal kırıklığı yaşasam da 2 ve 3. katta mükemmel bir lila ortaya çıkıyor.
Ve sanki top coat sürülmüş gibi parlak bir bitişi var ojenin.
Pastel ojem 1 tane vardı şimdi 3 tane var ve daha da almaya devam edeceğim çok güzel bir marka oje konusunda.
Kuruma hızı da gayet iyi çabuk kurudu.Kalıcılık konusunda bir şey diyemeyeceğim daha dün sürdüm ama kalıcı olduğunu düşünmekteyim :)
Artık fotoğraflara geçiyorum izin verirseniz :)











Rengi göründüğünden daha açık bir lila ve daha güzel duruyor bence tırnaklarımda :)
Siz beğendiniz mi pekii değerli yorumlarınızı bekliyorum :*





SEVGİLER
İnstagram:instagram.com/mrveakgn
Twitter:https://twitter.com/MrveAkgn



0 yorum:

Yorum Gönder