3 Haziran 2014 Salı

Golden Rose Kırmızı Oje

Bu postu sanırım sabah falan yazardım ama canım sıkıldı gecenin bu saatinde yazmak istedim acelesi var gibi :D
Az-çok instagramdan takip edenler bilir oje delisi bir insanım sürekli oje alıyorum kendime engel olamıyorum!
Bu oje de kırmızının çok mu çok güzel bir tonu,bordoya yakın bi renk diyebilirim.
Rengini çok seviyorum ama şunu da eklemek istiyorum fırçası çok dar sürerken zorluk çektim :/
Tırnaklarım zaten uzun bi de dar ve kullanışsız olunca azıcık zorladı beni.
Ama rengi güzel,katlanırım tabi kiii de! :)
Fazla laga luga yapmadan fotolara geçiyorum :D
Numarası konusunda tereddütteyim ,altında yazan 58 ama ojenin kenarında yazardı bunda yazmıyor nedense.
Tırnaklarımda duruşu bu şekilde:
Fotoğraflarda hiç filtre yok rengi tam anlaşılsın diye eklemedim :)
(Pek iyi süremedim de ojeyi kusura bakmayın :P )



Kalıcılık konusunda ise iyi olduğunu söyleyebilirim bikaç gün oldu süreli bi soyulma vs olmadı.
Ben çıkarana kadar da kalır gibi geliyor bana :)
Kırmızı oje seviyorsanız bi alın deneyin derim..


Siz ne renk oje seversiniz,yaz aylarında ne renk tercih edersiniz ?
Önerilere açığım yorumlarınızı bekliyorum kızlar *.*

0 yorum:

Yorum Gönder