25 Temmuz 2014 Cuma

Note Oje - 04 Beige

Bildiğiniz gibi note markası geçen aylarda çıktı ve bir Türk markası..
Aşkımla alışveriş yapıyorken denk geldim ve denemek amaçlı bi tane alayım dedim :)

-Fırçası kalın ve yapısı yoğun bir oje.
-İlk katta bile rengini iyi veriyor.
-Kuruma hızı çok iyi.
-Kalıcılığının da iyi olduğunu söyleyebilirim.2 gündür tırnaklarımda ve bir soyulma olmadı henüz.

Swatchlara geçebiliriz artık :)

Yalnız şunu söylemek istiyorum ojenin yapısından kaynaklı galiba sürerken noktacıklar oluştu.
Niye olduğunu anlamadım kuruduktan sonra oluştular..
Genel olarak bu ojeyi beğendim diğer renklerini de alabilirim :)
http://notecosmetics.com/ sitesinden online alışveriş yapabilirsiniz.

Fiyatı ise 2,5 tl, Cosmohome ve TShoplarda bulabilirsiniz.
Sevgiler :)



0 yorum:

Yorum Gönder