28 Mayıs 2014 Çarşamba

4 Ojeyle Kolay Nailart Yapımı

Merhabaa
Bugün size yaptığım nailartı göstereceğim,işte nailart için kullandığım ojeler:
Hepsi gördüğünüz gibi flormarın ojeleri,hem uygun fiyatlı hem de renk verme konusunda başarılı olduğu için flormar ojem çoktur :)
Numaralarını söylememe gerek yok sanırım gördüğünüz gibi düz siyah beyaz oje işte :D
Eğer sizde turuncu oje mevcutsa yeşil yerine turuncu kullanın çok daha güzel bir nailart olacağına eminim.
Bende olmadığı için su yeşili oje ile yaptım.

İşaret parmağımı nasıl yaptığımı anlatmak istiyorum.İlk olarak siyah oje sürdüm daha sonra nailart beyazıyla yan çizgiler çektim.
Hiç bant falan kullanmaya gerek yok nailart ojesi alırsanız eğer zaten ince bir çizgi çekebilirsiniz kolayca.
Orta parmağıma ise yeşil ojemi sürdüm,daha sonra nailart siyah ojesiyle önce yandan olan bir çizgi çektim.
Uçlarını yaptım ve daha sonra ortasına bir çizgi.Gayet kolay gördüğünüz gibi :)
Yüzük parmağıma ise önce beyaz ojemi sürdüm.Daha sonra yeşil oje ile tırnağımın yarısını boyadım.
Siyah nailart ojesi ile de iki tane çizgi attım hepsi bu! (:

Serçe parmağımı nasıl yaptığımı anlatayım hemen :)
Önce siyah ojemi sürdüm daha sonra yeşil ojeyi yarım ay olacak şekilde üstüne sürdüm.
En son da beyaz nailart ojesi ile oval kısmı çizdim ve nailartımı tamamladım:)

Umarım anlatabilmişimdir,beğenenler ya da beğenmeyenler her türlü olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum..
Hoşçakalınn.

0 yorum:

Yorum Gönder