15 Temmuz 2014 Salı

Rimmel London Sweetie Crush Violet Swizzle

 Merhaba yeniden :)
Bu aralar yeni post hazırlamak için çok üşenir oldum anca laptop başına geçtim ve post hazırladım sizler için :)
Çok sevdiğim hatta favori ojem diyebileceğim bir oje var bugün.

Rimmel London Sweetie Crush Violet Swizzle

Bu oje gerçekten mükemmel dokusu ve kolay sürümüyle kalbimi fethetti diyebilirim <3
Fırçası geniş ve yapısı yoğun tek kat bile yeterli aslında ama ben ojede tam örtücülük seviyorum.
Rengi tam oje şişesindeki gibi yani rengini vermeyen ojelerden değil! :)
Yaz için çok uygun gerçekten dokulu yapısı tırnağa hava katıyor :D


Renk çeşitleri de mevcut bence her rengi harikaa.
Bende son 3 rengi var ,pembeyi de görürsem alıcam çok şeker gözüküyor <3

Rimmel londonın bu oje serisine ben bayıldım kısaca.
Watsonstan satın alabilirsiniz fiyatı 4.99 TL.
Peki siz beğendiniz mi ? Yorumlarınızı bekliyorum :)




SEVGİLER 












4 yorum:

  1. gidip gelip hepsini aldım tabi ki bu serinin .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alınmıcak gibi değiller gerçekten çok şeker bi seri olmuş adı gibi :)

      Sil
  2. çok hoş bir renk ve teninizede yakışmış :)))
    banada bekelrim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Blogunuza üyeyim zaten,sevgiler <3

      Sil