19 Haziran 2014 Perşembe

Maybelline Baby Lips 'Cherry Me'



Merhabalaar :)
Bildiğiniz gibi Babylipsler artık Türkiye'dee.Sonunda ben de Watsons'tan babylips'imi aldımm.
Bütün renkleri vardı benim tercihim Cherry Me oldu çünkü en renk vereni bu! :)
Ben pek ruj kullanan bi insan değilim dudaklarım dolgun olduğu için çok iddaalı renkler sürmeyi sevmiyorum açıkçası.
O yüzden nerdeyse her 2 ayda bir lipbalm alıyorum kendime :D En son bitirdiğim ise nyc'nin yeni çıkan lipbalmıydı onu da çok sevmiştim ki zaten ne ara bitti anlamadım sürekli sürdüm galiba elimden düşürmedim ^.^

Neyse geçelim Babylipsin nasıl bir lipbalm olduğuna..
Bence de fazla abartılan bir ürün ama gerçekten o kadar şeker o kadar şeker ki ambalajı ,süs niyetine bile alırdım :D
Kokusu tam bana göre aromalı kokuları çok seviyorum.En sevdiğim yanı ise dudaklarımı yumuşacık yapması.
Sürdüğüm andan itibaren pamuk gibi dudaklarım olduu.Tabi ben peeling yapıyorum önce dudaklarıma sonra lipbalm sürüyorum.
Peelingten sonra lipbalm ve ruj sürülmesi lazım,daha iyi bi görüntü elde etmek istiyorsak :)
Şu güzelliğe bakkk ya baktıkça süresim ,sürdükçe yiyesim geliyorr :D
Renk vermesi ise bu şekildee fotoğraflayayım dedim *.*



En üst sol tarafta dudağımda hiçbir şey yok,alttaki sağ-solda Babylips var :)
Gördüğünüz gibi çook fazla renk vermiyor ama benim için yeterli sayılabilir.
Niveanın fruit shine lipbalmını andırıyor biraz..
Kesinlikle fiyatına göre çok güzel bi ürün.
Watsonslardan 5,90'a alabilirsiniz..

Hoşçakalıınnn..



0 yorum:

Yorum Gönder