19 Haziran 2014 Perşembe

Mimlendiim :)

Öncelikle beni mimleyen,sıkı takipçisi olduğum @onyüzmilyonoje'ye burdan kucak dolu sevgiler ve teşekkürlerr :)
Hadi geçelim sorularaa :P


1-Seni sen yapan renk/renkler nelerdir?

- Sanırım renk ayrımı yapan biri değilim,her rengi seviyorum çünkü.
Ama en çok pembe,siyah,beyaz ve maviii.


2-Seni sen yapan düşünce nedir?

- Kendin olmak.

3-Seni sen yapan giyim tarzı nedir?

- Aldığım iltifatlara göre şık bi giyim tarzım var :D

4-Seni sen yapan saç stili nedir?

Uzun dalgalı saçlarım :)

5-Seni sen yapan parfüm-koku nedir?

- Rastgele parfüm alırım kokuya takıntım yoktur koku ismi veremem bu yüzden :D

6-Seni sen yapan makyaj malzemesi nedir?

- Eyeliner ve rimel 

7-Seni sen yapan mevsim/ay nedir?

- Yaz aylarının hepsii :D

8-Seni sen yapan müzik türü/şarkı nedir?

- Yabancı hareketli şarkılar.

9-Seni sen yapan kitap türü/yazar nedir?

- Aşk kitaplarına bayılıyorum.En sevdiğim yazar ise Duygu Asena sanırım :) 
Çok özgün bi tarzı var gerçekten.

10-Seni sen yapan tavırların nelerdir?

- Tripleriim ve atarlı hallerim ahahahhaa :D

Soruları cevaplamak benim için zevktii tekrar teşekkürler :)

0 yorum:

Yorum Gönder